המסנג'ר של פייסבוק יסרוק ויזהה את כל התמונות בנייד שלכם

Home/עידכונים/המסנג'ר של פייסבוק יסרוק ויזהה את כל התמונות בנייד שלכם

המסנג'ר של פייסבוק יסרוק ויזהה את כל התמונות בנייד שלכם

הרשת החברתית כבר לא מסתפקת בזיהוי הפרצופים בתמונות שאנחנו מפרסמים וכעת אפליקציית המסרים העצמאית תסרוק את כל התמונות ששמורות לנו בסמארטפון או בטאבלט

פייסבוק משיקה תכונה חדשה לאפליקציית המסנג'ר שלה, שתראה לחלק מכם כשירות מועיל ונחוץ – ולאחרים כחדירה חמורה לפרטיות (משפט שאנחנו יכולים לומר כמעט על כל חידוש שיצא מהרשת החברתית במהלך החודשים האחרונים). התכונה, המכונה Photo Magic, תזהה באופן אוטומטי את פניכם ואת פניהם של חבריכם באלבום התמונות הפרטי על הנייד שלכם (לא בגלריות שפרסמתם בפייסבוק), ותציע לשתף אותם דרך האפליקציה.

איך זה עובד? לאחר הפעלת הפיצ'ר החדש (מסנג'ר תבקש מכם באופן מפורש רשות להפעיל אותו מיד לאחר העדכון), תסרוק האפליקציה את גלריית התמונות שלכם באמצעות אלגוריתם זיהוי הפנים המשוכלל של פייסבוק. אם וכאשר תזהה את פני חבריכם בתמונות, אלו יתויגו באופן אוטומטי ותינתן לכם האפשרות לשלוח להם את התמונות הללו באותו הרגע.

האם אתם מוכנים להעניק לפייסבוק גישה מלאה, לא רק לתמונות שהעלתם לרשת החברתית, אלא לכל התמונות השמורות במכשיר הסמארטפון או הטאבלט שלכם? אם התשובה לכך היא לא מוחלט, רצוי שתבטלו באופן גורף את תכונת זיהוי הפנים של פייסבוק. תוכלו לעשות זאת תחת האפשרות Timeline and Tagging המופיעה בתפריט ההגדרות שבאתר.

 

קרדיט לאתר וואלה.

By | 2017-04-25T07:35:52+00:00 ינואר 9th, 2016|עידכונים|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

WhatsApp chat
דילוג לתוכן