לא על הלייק לבדו

Home/כתבות, עידכונים/לא על הלייק לבדו

לא על הלייק לבדו

פייסבוק משיקה כפתורים חדשים • מעכשיו אפשר גם לכעוס, להתלהב או להתפעל • וגם: לאילו פוסטים אנחנו הכי רוצים לעשות "דיס-לייק"?

בקרוב, אם להאמין לפרסומים האחרונים של פייסבוק, יהיו למילארד וחצי המשתמשים של הרשת החברתית עוד פחות סיבות להשתמש במילים: המייסד ומנכ"ל החברה, מארק צוקרברג, הודיע אמש (רביעי) כי אחרי ארבע חודשי ניסוי, יתווספו להם שישה אמוטיקונים ("פרצופון" בעברית), בנוסף לכפתור ה"לייק" הוותיק. צוקרברג סרב למסור פרטים נוספים או לוח זמנים מדויק.

הידיעה על הוספת האמוטיקונים התקבלה כבר שחודש אוקטובר האחרון, וכעת ניתן גם לחשוף מה יהיו: אייקון "נדהם", "כועס", "צוחק", "מתלהב", "עצוב" ואפילו לב. "כפתור הלייק מלווה את פייסבוק כבר הרבה זמן", כתב צוקרברג בפוסט שהעלה בעמוד הפרטי שלו, "מיליארדים של לייקים נעשים מדי יום, ולעשות לייק זו דרך להתבטא. לא כל הרגעים הם רגעים טובים, ולפעמים אתה מבקש לבטא אמפתיה".

1
כועס, עצוב, נדהם, שמח, צוחק ואוהב. האמוטיקונים החדשים // צילום: פייסבוק
צוקרברג הוסיף: "ישנם רגעים בהם אתה נדרש לשתף תחושות ורגשות, וכפתור הלייק הוא לא תמיד הכפתור המתאים לכך". כרגע, היחידים שנהנים מהכפתורים החדשים הם מספר משתמשי פייסבוק באירלנד ובספרד. למרות דרישת קהל המשתמשים, לא יהיה כפתור "דיס-לייק", כלומר כפתור המסמן תרעומת, שכן צוקרברג חושש שהדבר יעניק קונוטציה שלילית לרשת החברתית המצליחה. עם זאת, כפתור דיסלייק כן התווסף לתכנת ההודעות של פייסבוק, יחד עם כפתורים חדשים אחרים.
עפ"י סקר שנערך לאחרונה, הפוסטים המעצבנים ביותר, להם המשתמשים היו הכי הרבה רוצים לעשות "דיס-לייק" הם פוסטים של גולשים בעלי אורח חיים בריא, שנוהגים לשתף ולצלם כל ריצה, כל ארוחה, או כל אימון שלהם.
קרדיט: ישראל היום.
By | 2017-04-25T07:35:51+00:00 ינואר 28th, 2016|כתבות, עידכונים|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

WhatsApp chat
דילוג לתוכן