כמה עולה לקנות עוקב באינסטגרם? כתבה על Buy.org.il

Home/כתבות/כמה עולה לקנות עוקב באינסטגרם? כתבה על Buy.org.il

כמה עולה לקנות עוקב באינסטגרם? כתבה על Buy.org.il

התלהבתם מאושיות רשת שסוחפות עשרות אלפי עוקבים וזוכות בלייקים ללא הפסקה? תרגיעו. חלקם פשוט קנו אותם. בדיקת "ליידי גלובס" – הצצה לתעריפון

אוהבים להציץ באינסטגרם? מתלהבים מצילומים של אנשים שיש להם עשרות אלפי עוקבים ואלפי לייקים? שואלים את עצמכם למה להם יש ולכם לא? אז לפעמים התשובה היא די פשוטה: כי הם קנו אותם. כן, את העוקבים ואת הלייקים ואפילו את ההתגובות.

לחלק מה'מדהים' וה'מהמם' יש מחירון, יש ספקים, יש ביקוש, והביזנס שוקק פעילות. באינסטגרם גם משתמשים פרטיים, אנונימיים, יכולים להפוך לפרזנטורים של מותגים. כל מה שצריך הוא חשבון עם עשרות אלפי עוקבים ומעלה, חשבון שיכול גם להיות מנוצל ומתומרן לצרכים מסחריים מוסווים. חשבון פעיל ורב עוקבים ולייקים הוא מצרך מבוקש, ויש מי שמחפש אחרי בעליו. שווה לעשות איתו עסקים.

להבדיל מפייסבוק, אפליקציית האינסטגרם מאפשרת העלאת תוכן שיווקי ללא הגבלה בחשבונות של משתמשים פרטיים. הנוסחה פשוטה: הגוף המסחרי משלם, בכסף או בהטבות, ובתמורה מקבל חשיפה לקהל יעד מרוכז ומפולח של צרכנים פוטנציאליים.

האינסטגרם הושק בסך הכול לפני כחמש שנים וחצי (אוקטובר 2010) וב-2012 נרכש על ידי פייסבוק. כיום פעילים באפליקציה כ-500 מיליון משתמשים בעולם, עם ממוצע של כ-80 מיליון תמונות מדי יום. בישראל משתמשים באפליקציה מעל 1.6 מיליון איש מדי חודש, וכמיליון משתמשים פעילים מדי יום. כיום כבר מדובר בתעשייה שמגלגלת מאות אלפי שקלים.

מחירון הפופולריות

מאחר שפופולריות נמדדת במספר העוקבים שיש לפרופיל, הדרך המהירה והקלה להפוך פופולרי היא קניית עוקבים, לייקים ותגובות בכסף. מאחורי הקלעים פועלים לא מעט אתרים שמציעים את השירות. רן זיתוני, למשל, מבעלי האתר BUY, מקבל בין 30 ל-50 פניות ביום ומתחזק לקוחות קבועים. לדבריו, הרכישות מתבצעות באופן אישי על ידי המשתמש ולא באמצעות מתווך, מתוך רצון לשמור על דיסקרטיות ולא לפגוע ביוקרה האישית.

"מחיר החבילות נע בין עשרות שקלים עבור מאות עוקבים בעלי חשבונות קיימים למאות שקלים עבור אלפי עוקבים, ומגיע עד עלויות של 10,000 שקל עבור מיליון צפיות ביוטיוב.

"באינסטגרם חבילות של 500 עוקבים יעלו 60 שקל, ותצטרכו להיפרד מ-230 שקל אם תרצו 4,000 עוקבים. 40 לייקים לתמונה יעלו 100 שקל, ו-500 לייקים לתמונה יכולים להגיע לסכום של 600 שקל".

החבילות יכולות להגיע גם למחיר של אלפי שקלים, אם תבקשו לרכוש עשרות אלפי עוקבים פיקטיביים. כל עוקב אמיתי אחד עולה שקל אחד. שקל אחד תשלמו גם על לייק אחד.

תגובה כבר עולה קצת יותר: העלות משתנה בהתאם לשפה המבוקשת והאם התגובה אוטומטית או בהתאמה אישית, ומחירה עשוי להגיע למספר שקלים.

"מרבית העוקבים שנקנים בכסף הם פיקטיביים (פרופילים מומצאים) ואנחנו מייצרים תנועה בכרטיס שלהם על מנת למנוע מהאפליקציה להתייחס אליהם כאל ספאם ולמחוק אותם".

עוקבים רבים מביאים בעקבותיהם עוקבים נוספים, אבל לדברי זיתוני, קניית העוקבים והלייקים לא יכולה להחליף את הפעילות האמיתית והתוכן שמעלה המשתמש, כי אז ניכר לכל מי שצופה בפרופיל שמדובר בזיוף. העוקבים שנקנו בכסף נשארים ברשות בעל הפרופיל לתמיד, אבל צריך להיערך בהתאם ולהשקיע גם בקניית לייקים באופן שוטף, כי כרטיס עם מספר עוקבים גבוה ומיעוט תגובות על התמונות, מעורר חשד ונראה לא אמין.

לכתבה המלאה: http://www.mako.co.il/nexter-internet/social-networks-instagram/Article-34fb5854a507651006.htm

By | 2016-08-14T07:51:06+00:00 אוגוסט 14th, 2016|כתבות|0 Comments

About the Author:

WhatsApp chat
דילוג לתוכן