חשבונות הטוויטר, אינסטגרם ופינטרסט של צוקרברג נפרצו

Home/כתבות/חשבונות הטוויטר, אינסטגרם ופינטרסט של צוקרברג נפרצו

חשבונות הטוויטר, אינסטגרם ופינטרסט של צוקרברג נפרצו

קבוצת האקרים השתלטה אתמול למשך זמן קצר על החשבונות של מייסד פייסבוק וטענה כי רק רצתה להזהיר אותו מפני פרצת אבטחה

חבר, אתה חסר: החל מאתמול, החברים שלכם הם כבר לא העיקר באינסטגרם. במקומם, הפיד שלכם צפוי להתמלא באנשים שאתם לא באמת מכירים אבל נהנים מקהל גדול של עוקבים שגוררים אתכם לעשות לייק או להגיב לכל פוסט שלהם.

ביום חמישי הודיעה אינסטגרםכי תוך חודש תעביר את כל המשתמשים שלה לפיד החדש, עליו הודיעה לראשונה לפני חודשיים וחצי. הפיד שלנו כבר לא יסודר לפי סדר העלאת התמונות, אלא לפי מה שיקבע המחשב של אינסטגרם – וממש כמו המחשב של חברת האם פייסבוק, הוא צפוי לתת עדיפות לתמונות שיעלו אנשים שאנחנו לא באמת מכירים אבל חולקים איתם הרבה מכרים משותפים שאנחנו עושים להם לייקים.

לטענת החברה, המשתמשים שלה מפסידים 70% מהתכנים שעולים בפיד שלהם. אז היא רוצה להחליט במקומנו מה נראה ומה נפסיד, במקום להשאיר את זה למזל, ותציג לנו קודם תמונות של אנשים שאנחנו ואחרים מתקשרים איתם יותר.

אינסטגרם אומרת שככה נראה מה שבאמת איכפת לנו ממנו, אבל האמת היא שככה פשוט נראה את מה שיש לו מספיק תשומת לב במקום תמונות של חברים אמיתיים שלנו, שאינם מפורסמים ולא זוכים למאות לייקים ותגובות על כל תמונה. החברה גם טוענת שהנסיינים של הפיד החדש ביצעו יותר לייקים ושיתופים והשאירו יותר תגובות במהלך תקופת הניסיון – אבל גם כאן סביר להניח שתופעת העדר שיחקה תפקיד משמעותי הרבה יותר מהעדפה אמיתית לתמונות שבחרה אינסטגרם לקדם.

יש להניח שבתקופה הקרובה נמשיך לראות בפיד אנשים שמבקשים מאיתנו להפעיל את ההתראות לחשבון שלהם, כדי שנוכל להמשיך לראות את התכנים שלהם לפי הסדר, כמו בפיד הישן. זה שקר. אי אפשר לחזור לפיד הישן ברגע שקיבלנו את החדש, וכל מה שההתראות עושות הוא לקבור אותנו ברצף אינסופי של צפצופים ורטט שמודיעים שעוד חבר העלה תמונה לאינסטגרם. מכיוון שאף אחד מאיתנו לא באמת ילחץ על כל התראה, הן לא באמת יעזרו לנו לעקוב אחרי האנשים האלה. הן רק יגרמו לנו לשנוא עוד יותר את אינסטגרם ולמחוק אותה לגמרי.

צלמי אינסטגרם החלו למחות נגד השינוי עוד לפני שהוא התרחש, אך בינתיים אינסטגרם לא מספקת לכם פתרון, וכנראה מקווה שתתרגלו. או שמדובר במיעוט רועש ושלרוב מי שגולש ברשת החברתית פשוט לא אכפת.

צריך שלחברות של פייסבוק יהיה חשוב להבין שהאלגוריתם שלהן פוגע בשיוויון של האומנים, כתב אחד מהם.

מקור: נקסטר.

By | 2016-06-06T20:04:13+00:00 יוני 6th, 2016|כתבות|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

WhatsApp chat
דילוג לתוכן