חדש באינסטגרם: פיד מיוחד לווידאו בנושאים חמים

Home/כתבות, עידכונים/חדש באינסטגרם: פיד מיוחד לווידאו בנושאים חמים

חדש באינסטגרם: פיד מיוחד לווידאו בנושאים חמים

הרשת החברתית שבבעלות פייסבוק הולכת בעקבות טוויטר וסנאפצ'ט – ומשיקה פיד שמציג סרטונים ותמונות בפורמט שונה מהמקובל בה. הוא יעסוק בנושאים נקודתיים שמעניינים את הקהל; חשיפתו בוצעה בתמה של ליל כל הקדושים.

אינסטגרם הולכת בעקבות טוויטר וסנאפצ'ט, עם פיצ'ר חדש שמציף תכנים הקשורים לנושאים חמים. הפיצ'ר הופעל בפעם הראשונה במהלך סוף השבוע בארה"ב, עם פיד מיוחד של סרטוני האלווין שנערך בידי אנשי התוכן של החברה, עם קישור בולט אליו שהוצג במסך הראשי של משתמשי האפליקציה האמריקאים במהלך השבת. בשלב זה הוא אינו נגיש למשתמשים בישראל.

בדומה לפיצ'ר Moments החדש של טוויטר, גם פיד הנושא של אינסטגרם משנה את חווית הצפיה ומציג את הוידאו לבדו, ללא מסגרת, תיאור טקסטואלי, לייקים ותגובות, כדי לספק לצופים חוויה אימרסיבית יותר. עם זאת, מאחר וסרטוני אינסטגרם הם מרובעים ברובם, הסרטון לא נפרש על מלוא המסך.


1

"אנחנו מציעים דרך חדשה לחוות אירועים ורגעים גדולים בזמן אמת, דרך עיני קהילת המשתמשים באינסטגרם. מה שעשינו סביב האלווין הוא רק ההתחלה", אמר דובר אינטסגרם לאתר re/code. סנאפצ'ט מפעילה פיצ'ר דומה מזה כמה חודשים, בעיקר סביב אירועים כמו הופעות מוזיקה גדולות ומשחקי ספורט מרכזיים, תחת השם "סיפורים חיים". בחודש שעבר טוויטר הלכה בעקבותיה עם הצגת Moments, חבילות ציוצים בנושאים חמים שנערכות ידנית על ידי אנשי החברה ומוצגות בפורמט חדש דמוי מצגת.

לפיצ'רים הללו יש, כפי הנראה, שלוש מטרות מקבילות: האחת היא למקסם את הטראפיק ואת זמן הצפיה של מהמשתמשים הקיימים על ידי הצגת חבילות גדולות של תכנים רלוונטיים לאירועי השעה במיקום בולט. השניה היא יצירת הכנסה נוספת באמצעות הסכמי חסות עם מפרסמים (כפי שעושה סנאפצ'ט) או על ידי שותפויות תוכן (המודל של טוויטר) והשלישית היא משיכת משתמשים חדשים, פחות אקטיביים, שמעוניינים בעיקר בצריכה פסיבית של תכנים שאחרים יוצרים.

קרדיט: כלכליסט.

By | 2017-04-25T07:35:52+00:00 נובמבר 1st, 2015|כתבות, עידכונים|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

WhatsApp chat
דילוג לתוכן