בקרוב: טוויטר תהפוך להרבה יותר "פייסבוק"

Home/עידכונים/בקרוב: טוויטר תהפוך להרבה יותר "פייסבוק"

בקרוב: טוויטר תהפוך להרבה יותר "פייסבוק"

שבועות לאחר השינוי המשמעותי בממשק טוויטר שהכניס לחיינו את הלבבות במקופ הכוכבים, דיווחים מלמדים כי "טוויטר", הולכת והופכת ליותר ויותר פייסבוק ופחות טוויטר כפי שאנו מכירים כיום.

טוויטר הופכת לפייסבוק: שבועות לאחר השינוי המשמעותי בממשק טוויטר שהכניס לחיינו את 'אהבתי' עם הלבבות האדומים במקום הכוכבים של הפייבוריט, דיווחים מלמדים כי רשת המיקרובלוגינג הפופולרית הולכת והופכת ליותר ויותר פייסבוק ופחות טוויטר כפי שאנו מכירים כיום.

על פי הדיווחים, אחד הפיצ'רים המשמעותיים ביותר של טוויטר, הפיד, עומד לעבור מהפך כשבמקום הצגת כל הציוצים בסדר הכרונולוגי שלהם הפיד יהפוך בקרוב למבוסס אלגוריתמים שיזהו את הציוצים שמעניינים את הגולש, ממש כמו אצל המתחרה פייסבוק.

כיום, הפיד של טוויטר בנוי כאמור בצורה כרונולוגית, כך שכשמשתמש נכנס לטוויטר הוא רואה את הפיד שלו בדיוק כמו שהיה בפעם האחרונה שביקר ברשת החברתית, ומשם הוא רואה את כל הציוצים של החשבונות אחריהם הוא עוקב, בצורה כרונולוגית לסדר בהם נכתבו הדברים.

בפייסבוק לעומת זאת, ה'פיד' נחשב לחידה של ממש, כשהפיד פועל על פי אלגוריתמים מיסתוריים שלרוב גם מצליחים לנבא את תחומי העניין של המשתמש. על פי דיווחים שונים וצילומי מסך שהחלו לרוץ, בטוויטר עובדים כעת על שינוי, שכבר הוטמע בחלק מהחשבונות וככל הנראה יחל להיכנס לכל החשבונות בהדרגה, שם מוצגים למשתמשים הציוצים לא לפי סדר כרונולוגי אלא לפי אלגוריתמים שככל הנראה דומים לאלו של פייסבוק.

דובר טוויטר בארה"ב מסר לעיתונאים בארה"ב כי מדובר במהלך ניסיוני שנבדק רק אצל חלק מהמשתמשים, וייתכן כי באם הניסוי לא יצליח תחזור בה טוויטר מהשינוי שעלול למחוק לה את הזהות הייחודית שלה.

אין זה השינוי היחיד שמבצעת טוויטר ברשת החברתית שלה, שגורם לה להיות הרבה יותר פייסבוק ולאבד את הייחודיות שלה. לפני מספר חודשים דווח כי בחברה מתכוננים לבטל באופן חלקי את מגבלת 140 התווים שמאפיינת את הרשת החברתית במידה רבה ולאפשר למשתמשים להתחיל לכתוב ניסוחים ארוכים כדוגמת הפוסטים של פייסבוק.

על פי דיווחים שונים, השינוי יבוצע ככל הנראה על ידי כלי חדש שמפתחים בחברת טוויטר בימים אלו, כשמגבלת התווים תישאר באופן חלקי. מה שאומר שמשתמשים יוכלו לצייץ פוסטים ארוכים יותר באמצעות הכלי החדש – 140 תווים מתוך הפוסט יפורסמו בטוויטר, לצד הפנייה לפוסט המלא.

קרדיט לכיכר השבת.

By | 2017-04-25T07:35:51+00:00 ינואר 9th, 2016|עידכונים|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

WhatsApp chat
דילוג לתוכן